Ota asiakkaasi haltuun siellä, missä he viettävät aikaansa

Somemainonta tuo brändisi näkyville arjen keskelle: Facebookiin, Instagramiin, LinkedIniin tai TikTokkiin. Rakennamme kampanjasi tarkkaan kohdennettuna — oikealle yleisölle, oikeaan aikaan.

Mitä somemainonta meidän kanssamme tarkoittaa?

Tarkka kohdennus

Tavoitamme juuri oikeat kohderyhmät mainosalustojen kehittyneiden algoritmien avulla.

Visuaalisesti pysäyttävät mainokset

Suunnittelemme mainokset, jotka erottuvat ja herättävät huomion selailun keskellä.

Monipuoliset tavoitteet

Laadukkaiden Liidien keruu, ajanvaraukset, lanseeraukset, kasvutavoitteet, brändinäkyvyys,— sinä valitset, me toteutamme.

Jatkuva optimointi

Strategiaa ja Kampanjoita hiotaan jatkuvasti, datan ja tulosten pohjalta.

Rehti raportointi

Kerromme selkeästi, miten kampanja toimii ja mitä tehdään seuraavaksi.

Kenelle some-mainonta sopii?

Somemainonta on tehokas valinta, kun haluat aktivoida uusia ja nykyisiä asiakkaita ja kasvattaa brändisi tunnettuutta.

Se toimii loistavasti niin B2C- kuin B2B-yrityksille, sekä verkkokaupalle että palveluliiketoimintaan.

Yhdessä vai puolestasi? Sinä päätät.

Done for you

Hoidamme kaiken puolestasi. Suunnittelu, toteutus, optimointi ja raportointi. Lue lisää →

Done with you

Tehdään yhdessä! Opit itse rakentamaan ja kehittämään mainontaa. Tutustu koulutukseen →

Mitä asiakkaamme kertovat?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Timo Jääskeläinen

Markkinointijohtaja

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Timo Jääskeläinen

Markkinointijohtaja

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Timo Jääskeläinen

Markkinointijohtaja

Ota yhteyttä ja tehdään somekampanjastasi tuloksia tuottava kokonaisuus!

Usein kysytyt kysymykset

Onko teillä minimibudjettia mainonnalle?

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.

Emme aseta virallista minimibudjettia, mutta suosittelemme aloitukseen yleensä minimissään n. 600-800 €/kk mediabudjettia, jotta saamme riittävästi dataa ja tuloksia analysoitavaksi.